Sunday, April 27, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SANDAKAN

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Kasih Syg ;)

So, kawan-kawan yang nak dapatkan set Shaklee dari Yanie boleh la ya ;)
Set Kurus ke, Set Berpantang Terbaik, Set kulit Cantik, Set Menyusu, Set Ibu Hamil, Set Kesuburan. Semua ada. Dari yang full pack sehingga yang nak budget. InsyaAllah Yanie akan bagi konsultasi terbaik untuk semua. Harga? InsyaAllah terbaik. Dan bagi pengguna Shaklee yang rasa nak jadi ahli jom lah daftar ngan Yanie. Tak mahal termasuk postage Member Kit. Memang berbaloi, nak tau macam mana nak berbisnes jana modal 4-5angka. Hah kena masuk group kami yang superb. Sangat best tau. Eh kalau student pon boleh tau, dalam group kami student pun ada, surirumah pun ada, staf kerajaan, staf swasta. Hah macam macam ada.





 Yupss!! Meh yanie citer sikit apa KELEBIHAN JADI AHLI  ye:
1) Modal yang rendah, yer la daftar ahli RM75 smnjg & Sabah / srwk  rm85  je SEUMUR HIDUP oke. Atau kalau nak KEAHLIAN PERCUMA cuma perlu buat pembelian barangan bernilai 200uv (point) iaitu bersamaan lebih kurang RM650. Tak perlu la keluar ribu2..Tak perlu pinjam bank. Tak perlu simpan stok, order online je.

2) Tak perlu maintain point. Kalau nak guna sendiri, beli je bila perlu. Tapi kalau nak berbisnes, hah ni kena minimum 150uv untuk melayakkan mendapat bonus.

3) Dapat beli pada harga ahli, jimat 20%. Kalau berbisnes, kita dapat untung runcit. Hah best kan

4) Apa tu uv, uv tu point, setiap produk Shaklee ada nilai uv nye. So uv yang kita collect pada bulan tu kalau cukup atau lebih 150uv . Dapat lah bonus cash masuk dalam akaun bank kita nanti. Amacam, best?

5) Selain tu ada Car Bonus, bila capai syarat yang ditetapkan kita boleh dapat bonus kereta. Yang ni dalam bentuk cash, ikut kita nak buat downpayment kereta atau bayar ansuran kereta atau pun buat apa pun.

6) Shaklee pun ada tawarkan pakej bercuti dalam negara dan luar negara serta pakej umrah 5bintang. Untuk dapatkan ni kena cukupkan point yang ditetapkan dalam setahun. Woww bestnya umrah 5bintang.

7) Yang penting SHAKLEE ada produk yang banyak dan terbaik. SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN.

Oke pikir-pikirkan, Kalau berminat boleh contact yanie k



Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA
✍ PM: Fanpage Mama Beauty & Healthy Shop
✐ Blog: http://www.sharyanie.blogspot.com/
✉ Email : Shar_yanie @ yahoo.com
✆ SMS/WhatsApp: 013-8185214
➲ COD Area: Beluran , Sandakan & Kinabatangan &  kawasan2 yg lain jgn risau...pos laju kan ada ;)


No comments: